Godmorron!

Så här gott startar jag våran dag..

Idag skall det fixas och förberedas det sista inför imorron och Lowas namngivningsfest. Det blir kanon bra, det är bara ett litet risky moment,  att vi bor på ”fel” sida StockholmMarathon, det är bara att hoppas att alla gäster kommer komma hit utan större problem. Funderar på om vi kanske skall rekomendera kommunalt färdmedel? Det borde var säkrast att vara under jord även om det kanske kommer va mycket folk. Hmm, ja det tåls ju att funderas på..jäkla stad man bor i, man måste planera efter trafiken..sanslöst kan en lantis som jag tycka.

Igår hade vi en trevlig dag, först fick jag och Lowa lite fint shoppat på stan och sen mötte vi upp mormor och morfar vid bussen och tog oss hem till LillaE. Det var riktigt varmt igår  och jag som va så nöjd över att komma i smaljeansen igen hade traskat ut i dem också, höll på o svettas ihjäl!!! Nåväl, snygg va jag iallafall 🙂

Sen var det storhandling på ICA Maxi och allt i matväg är nu under kontroll. TACK mormor och mamma!!!

Nu är det dags för Lowa bus och lite pyssel!! (UPDATE: Hon somnade visst så då bloppar jag en liten stund istället :))

O sitta framför spegeln är en favorit

Gammelmorfar är en favorit som Lowa skrattar högt åt varje gång

God middag hos mamma med ljummen potatissallad..mums!


Kommentera

