Mysmåndag

Skönt med en lugn start på veckan!sovmorgon och lite pyssel har förmiddagen bjudit på!vi kilar fortfarande runt i pyjamas här hemma jag o Lowa!! Vi har precis ätit lunch o ska ta en powernap innan vi skall ner på gymmet! Jag har inte tränat på en vecka,så jag är verkligen utvilad o tokmotiverad att ge järnet de sista 2 veckorna på min 8 veckors challenge me mig själv! Jag inleder dagen me ett styrkepass och så lite rodd intervaller efter det!! Jag har blivit roddfrälst på senare tid,det är riktigt apjobbigt,men på nåt sätt är det ju det som är charmen!!

Ok,sovdags nu,ikväll kommer inlägget om helgens kalasande!

Här kommer bild på dagens nyss uppätna lunch,röd quinoa och fläskytterfile med tomat o lite grönt,sen har vi oxå en Lowa mitt i lunchens grötinferno. Hon har fått gröt nu sedan några dagar tillbaka. Potatis,blomkål o broccoli har vi prickat av utan större problem så nu kör vi gröt ett tag,risgröt me äppelsmak tror jag d va,lite sötare men det blir lite mer eftermiddagsmål är min tanke,och potatis o det blir lite mer till lunch! Det verkar funka än så länge!!!:)

20110530-135638.jpg

20110530-135657.jpg

One thought on “Mysmåndag

Kommentera

