Snuvad på solen

Men jaha, efter det grymma träningspasset så va jag snabbt o löste ut Lowa på Minisats för att börja vår picknik, men hallå – vars e solen? Vi gick hem istället o Lowa somnade och jag tar det lugnt o äter lite post träning meal och surfar runt lite…Men jaha, skall det bli en städdag av denna dag? Det verkar ju lite tråkigt.. Har inte plockat undan kalaset riktigt än, ballongerna hänger fortfarande kvar och presenterna ligger också kvar…Hmm, ja kanske dags att ta tag i det och ladda för löpturen med älsklingen när han kommer hem (fast han vet inte om det än!) (eller jo, kanske nu då 🙂

Dagens gymnastiska övningar blev:

Tabata rodd till uppvärmning med nya rekord metrarna 752

Rörelseuppvärmning med pinne

3×3 Clean and Jerk 30kg

(här nånstans insåg jag att WOD:en som jag skulle göra, Grace, skulle bli alldeles för tung på 30 kg så då fick det bli som lite styrka före och sen ta av vikterna och köra bara på stången, DET var brutalt tungt ändå vill jag lova)

Grace = 30 rep Clean and Jerk (frivändning) med 20kg stång, Min tid: 4.38

= Ganska nöjd, fick bryta i 4:or och jag stördes lite av att SATS har de små eleikovikterna, det betyder i förlängningen att man inte kan gå ner i botten mellan varje utan man måste hålla i greppet hela tiden, inte optimalt men va fasiken, får köra igen på Fighter Centre o tro på en bättre tid med bättre vikter..(eller hur Jenny och Jessica????)

Sen blev det,

500m rodd + 1 min vila x 5 = totalt alltså 2500 m rodd

Sen blev det som vanligt plankor i lite olika slag, och rygglyft med roddrag med gummiband.

2 thoughts on “Snuvad på solen

  1. Men absolut 🙂 Snart börjar det ju närma sig smakisar så barnmaten ska den väl användas mest till. Men jag använde stavmixern här om dagen också när jag gjorde smoothie till mig själv, så den verkar duga till mycket 😀

Kommentera

