In the pocket baby

Detta ”ur” smarta kit fick Lowa i present av mormor och Jan-E i lördags. Jag gillar ”bärbara” saker som är små och lätta att ha med sig och inte tar någon plats, nånting som lever kvar sen flygtiden. Jag är dock allergisk mot rangliga, plastiga saker så ofta hittar jag inte riktigt något som passar, även om det är bärbart och är en användbar lösning i sig. Dessa 2  är dock motsatsen efter att ha testat.

In the pocket baby startades av en 3 barns mamma som varit kreativ och kommit på dessa smarta lösningar på våra vardagsproblem, sånt tycker jag är så jäkla coolt. Klicka in på hemsidan för att se fler produkter och läsa mer om företaget. De produkterna jag har, som finns på bild här är haklappen och barnsitsen. Nånting som jag kan tillföra till önskelistan är shoppingbagen som verkar kanonbra, min såkallade skötväskan är modell mindre och ja, den är ju alltid full, oavsett vad 🙂 Kanske iof mest mina grejor, men Lowa vill ju också ha med sig grejor så vi trängs i samma väska (kan ju vara det bästa med att ha barnvagn med väska på, att man slipper ha en egen väska, hatar o bära på väskor själv nämligen :))

Dessa finns att köpa på flera affärer i stora staden men även ute i landet, kika som sagt in på hemsidan så ser du snabbt vilken återförsäljare som ”bor” närmast dig. Min mamma hade shoppat dem på BabyRevolution här i storastaden.

Gissa vem som gillar stolen?


Jätte lätt att fästa på vilken stol som helst, enkel guide på ryggen hur man fäster den, ingen risk för barnet att ramla ur eller välta på stolen, den sitter jätte stadigt både runt barnet och på stolen. Ur smart förpackning och denna ligger från och med nu alltid i skötväskan, denna är brutalt smidigare än att stå i kö för att få matstol eller liknande på restaurang – dessutom bra för en mamma som tycker att lånade matstolar är relativt äckliga – bacillskräck? Ja!! 🙂

399 SEK

Haklappen blir mindre än en plånbok när man viker ihop den, dvs tar ingen plats alls. Ihopvikningen tar ca 2,5 sekund från utvikt läge

Haklappen har en ursmart ”polokrage” för oss som har barn som gärna äter på kanten av haklappen och gärna geggar ner lite mat innanför kragen på kläderna. Dessutom en ”påse” där all mat kan ramla, inget kladd utanför.

159 SEK

One thought on “In the pocket baby

  1. Pingback: In the pocket shoppingbag | lowaojag

Kommentera

