Sånt där vardagsmys

Jag har ju en kategori som jag döpt till vardagsmys, orginellt o bra :), idag passar väldigt bra in under den kategorin. Sovmorron, lite webb TV, lite ”plock” (vars sjutton kommer egentligen allt det här plocket ifrån? Jag blir galen snart, det tar aldrig slut med plockandet – en sak till ett rum, en annan sak till ett tredje rum, diskmaskin som skall plockas i och ur, tvätt som skall tvättas, förbenade leksaker som ligger överallt, full soppåse, styrktvätt, smulor på golvet jämt, kläder som rasar ner för att galgen är för full i klädkammaren…..hmm, ja jag kan nog fortsätta ett tag till, men alltså, när skall detta sluta – eller är det en never ending story????) och såklart massa bebismys med gladaste bebisen i stan..

Lowa o jag tog en tur i vagnen ner till ICA för att köpa lite färskpotatis till kvällens middag, farmor Eve kom på besök så lite god mat ville man ju kunna ställa fram. Skötväskan åkte bort, shoppingpåsen på 🙂 Mycket nöjd, det kommer bli nya ”väskan att alltid ha med sig”!! Dagen till ära i ytterligare ett par smalshorts och ett gammalt linne jag hittade långt in i garderoben, till o med lite stort – me like! Maten blev för övrigt supergod, recept kommer snart!

Kommentera

