Förvånad morgon?

?

7.30 var det frukostdags för Lowa, som vanligt i sängen för att mamman inte kunde få upp ögonen tillräckligt för att ta sig ut till soffan. Samtidigt meddelade jag crossfitmammorna om att jag nog inte skulle komma iväg till dagens pass idag – tröttheten som inte fick ta ut sig igår morse satt fortfarande i och det kändes som hög prio att sova istället för att palta sig iväg. Sagt och gjort, 10.45 vaknade jag av att älsklingen ringde och väckte oss. Tur att Lowa fått sina sovvanor av sin mor….:)

Nu dags för hemmfix sen skall jag och Lowa gå till någon av de 10 lekparkerna i närområdet, det skall gungas 🙂 När älsklingen kommer hem kör jag nog nåt pass av något slag – skall suga på den karamellen ett tag till och se vad kroppen känner sig fit for fight för.

Kommentera

