Tack älskling..

…för de fina blommorna igår! Vardagslyx!

Lowa har börjat sova på magen. Det innebär snor, snor, snor hela natten lång 🙂 Jag måste verkligen köpa en ny backventil till hennes näsa innan jag blir gaaalen!Vi köpte en för några månader sedan som har varit så grymt bra. Det värsta är att ingen av oss kommer ihåg var vi köpte den och nu har vi tappat bort den nånstans. Det är en billig sak för ungefär en 10:a och ser ut som en liten gummiballong med en strut på. Hör av er om ni vet vad jag menar och kan infoa mig om var jag köpte den!! I samma veva som jag blev snorgalen imorse så hittade jag Lowa med ena benet ut genom spjälorna, in under sängskyddet. Hmm, mindre bra – varför har egentligen en spjälsäng spjälor? Den borde ju vara byggd mer som en låda utan lock, mindre skaderisk då???

Nu frukost, lite träningsplanering och sen mathandling. Träning blir nog ikväll när älsklingen kommer hem! Va gör ni idag? 

Kommentera

