Sundbybergs IP

Dagens WOD:s utövades på ovanstående. Trevligt gäng med stor löparentusiasm 🙂 Älsklingen o hans gäng körde framåt o bakåtlöpning och avslutade med bearcrawl, broadjump o burpees med 11kg viktväst!!! Jag och Kristin dissade det och körde följande WOD.

5 varv:

400m löpning

Varje gång vid start/mål gjorde vi 15 repetitioner av någon av följande:

Burpees

K.B sving 16 kg

SDHP 16 kg K.B

Push ups

Mountain Climbers

Min tid: 16:20

Jag mitt klantarsel resonerade så att såklart gör jag burpeesarna först för att ha de gjorda eftersom de tycker jag oftast är värst – där dog dock benen så de resterande 1500m blev på ren o skär vilja. Rätt bra tid ändå för att vara jag.

Efter några minuters vila blev det sedan ett MAX lopp på 400m

Min tid: 1 min 54 sek

Det var väldigt bra med tanke på den tidigare WOD:en i benen.

_____________________________________________________________

Ikväll skall ni få mitt nya upplägg som påbörjades imorse. Det är en 9 veckors resa och den här gången står jag inte själv för upplägget. Det blir intressant värre!!

Kommentera

