”En Andreas”

Fick en programmering av fröken stålkvinna herself idag 🙂 Jag bad om något med frivändningar och då kom det här snabbt upp på tavlan.

WOD: ”Andreas”

Min tid: 26:09

VÄLDIGT mycket lättare sagt än gjort, men jag är nöjd att jag fullföljde 5 varv, rätt köttigt som älsklingen skulle uttryckt sig 🙂 trots att jag var tvungen att skala ner till 20 kg (utom på deadlift där jag höll kvar på ”lätta” 30kg hela vägen) de 3 sista varven! 20kg kändes lätt men benen var heeelt slut när varje gång jag kom till front squat, ändå så bröt jag i 4:or så det var nog mest psykologiskt att det var för tungt med 30kg,!!! 🙂 Man är starkare än man tror som vanligt..

 Jag tackar ödmjukast inför den stundande värken i armar o ben!!

 

Kommentera

