Hero:Hansen

20110628-125326.jpg

Det här börjar ju likna en crossfitblogg:)!!imorse mötte jag upp Lovisa,Baxter o Sixten för ett pass på sats odenplan!Det gäller o va där före öppning av minisats för att få en plats!tur vi var i tid :)!Lovisa tyckte Hero woden var en utmärkt ide så vi körde
lite lätt uppvärmning o sen var det 3-2-1 Go!som vanligt är det svärordsjobbigt men det är bara att nöta på!jag slutade på en tid 25 blankt,Lovisa någon minut snabbare!grymt!jag total dog varje gång jag kom till burpeesarna,som vanligt,denna gång va d iof 150 st totalt så tröttheten var inte oförtjänt :)kände ändå att liiite till kunde vi gott göra!sagt o gjort,3xmax pushups med 1 min vila mellan varje omgång!10-8-8 var klart godkänt med den woden i kroppen!

Nu strandhäng med Lowa!:)

20110628-125428.jpg

20110628-125303.jpg

One thought on “Hero:Hansen

Kommentera

