Jumping again

D e riktig semesterkänsla alltså!ur mysigt! Hotell lilla E vaknade vid 7.30 för frukost,Lowa verkar gilla j-e:s säng :),själv sov jag me en fot i fejjan men d har sin charm oxå!!

09 va d dags för träningsstart,kände mig brutalt stel i baksidan igår o d satt i idag så det blev:
2 km löpning
Tabata boxjump

Jag gick förbi skateparken här och tänkte att d kunde ju va grymt me en boxjump premiär så här nästan precis 6 månader efter Lowas ankomst! Jag körde hela tabatan obrutet och det kändes ganska bra,25-30 cm som en stepbräda på d högsta skulle jag uppskatta höjden till! Många steg små o äntligen äntligen kan jag hoppa igen :)!!tänk att man kan bli glad för så lite :)!!

20110630-101747.jpg

Kommentera

