Gomorron Fredag!

Jag var totaldäck igår kväll, solen kräver sitt, älsklingen o Lowa också så vi somnade väl ungefär direkt när vi kom hem. Vaknade 7.30 tokutvilad med en pratandes Lowa i sin säng. Jag vaknade med en ådra av städ/fix, kan måhända vara vädret som gav mig den inspirationen men när den väl kommer så vet jag att det bara är att sätta igång, annars blir jag bara grinig!!Köket är i stort sett redan fixat och sen tänkte jag ta tag i lite golvputsning, jag är inte pedant av det överdrivna slaget men rena golv är jag rätt nojjig på. Dammsugning och golvputs alltså, det låter väl som ett trevligt fredagsförmiddagsnöje 🙂 Jag hoppas att eftermiddagsnöjet skall innebära någon form av svett och puls 🙂

Idag är det ett speciellt datum också som självklart skall firas!

Kommentera

