Dagens svettiga..

..bestod av

10 x 1 min rodd MAX fart…*puh* 2194m fick jag ihop.

Det var ett tag sen jag rodde nu och jag kommer lätt ur ”flås” just på rodden, men nu så är jag tillbax igen, o d e lika kul som vanligt. 🙂

Sen blev det Tabata:

* Utfall med viktskiva 10kg (totalt 84 utfall)

* Plankan

Sen avslutade jag med lite rörlighet för höfter och baksida lår. OSKÖNT!!

____________________________________________

Nu är kl 13.30 och jag har precis ätit lunch. Hamade lite osynk eftersom vi visst sov till 09 båda två, vi är ju vana att vara ungefär färdigtränade då!!…Sen till gymmet betyder sen hem och lunch för Lowa, dusch för mamma och sen söva Lowa tar liksom halva dagen känns d som. Men nu är det raket fart på hårfräsen o sen åker vi mot en kulig eftermiddag!! 🙂

Lowa o jag igår

Kommentera

