Pass x 2

Efter Micke slutat jobbet så åkte vi till Solna för att fixa pass till oss alla 3. Tänkte taktiskt att det kanske var aningens mindre folk där än på Kungsholmen, vi gissade rätt och vi väntade i omkring 20 min istället för kanske 2 timmar. Skönt! Lowa körde ”holken” minen på kortet, mamma såg ut som ett flin o pappan en förrymd fånge, det blir väl en bra familj?? Hoppas de släpper in oss i landet!!

Sen blev det mot klubben o dags för träning. Vi var båda trötta som tokar, oklart varför men för egen del har jag ju 3 dagars WOD:s i kroppen, det känns vill jag lova.Mn är man väl på klubben finns ingen återvändo. Först blev det uppvärmning i form av julningar och handstående. Alltid lika kul?????


Fick ett superkul pass av CeVBe men det spar jag till en ”fräschare” dag. Så dagens WOD:S blev:

4 varv:

10m säckdrag 50kg (boxsäck)

Hopp över säcken

1 push up

Hopp över säcken

1 push up

10 m säckdrag 50kg

Hopp över säcken

1 push up

Hopp över säcken

1 push up

Min tid: 6:54

Det finns inga handtag på säcken så innan man fick till ett bra grepp krävdes det några rundor. Men sen var det bara att dra!! Kul!!

Sen skulle älsklingen köra

50-40-30-20-10

Wallball

Box jump

K.B Sving

Jag hängde då på o körde iallafall varv 1, det fick räcka! 40-40-40 W.B, BoxJ, K.B Sving på 10 min 41 sek. Tröttare än tröttast, men idag vann jag över en trött hjärna, det är härligt! Passet körde jag o älskligen tillsammans, Lowa ålade på golvet. Jonas var också där och vi filmade alltihop, men tror ni filmen fastnade?? Nej, så ingen film på denna WOD:en tyvärr!

Kommentera

