Gomorron!

Idag blir det en välförtjänt vilodag. Inte för att jag e sugen på d, men mer för att kroppen är trött, trött, trött!! Vädret ser ju lovande ut så jag o Lowa skall iallafall gå o kika på hästarna – o efter det har jag ju en heeeeel del att fixa med här hemma..Micke yttrade orden ”slängas,flyttas,säljas” när det blev klart att vi skall flytta…Får väl ta fram postit lappar o börja tapetsera :)!! Vi skall ha ett nytt vardagsrum så soffa, fåtölj o tv bänk skall iallafall bort, och ungefär 100 grejor till..puh, men man får ta lite i taget!! Men oj vad jag ser fram mot flytten och allt vad det innebär – vi skulle inte kunna bo bättre! Förstår ni att jag kommer kunna cykla till jobbet? Vilken lyx!! Jag skall önska mig en ny cykel, med cykelkorg och barnstol. Jag tror till o med att jag skall ha en fräsig cykelhjälm så jag kan se snabb ut och ta det som ett träningspass varje gång fram o tillbax till jobbet!! Vardagsmotion is the shit!!

Appropå the shit så satt jag och raderade flera hundra bilder i telefonen igår, hade visst inte raderat sedan jag fick telefonen för över ett år sen!! ops!! Jag hittade bland annat den första formchecken jag gjorde precis när jag satte igång träningen igen 2 veckor efter förlossningen och vid en jämförelse till nu…..

 – 45,5 cm totalt *jippi*

Jag gjorde en likadan jämförelse för några veckor sedan o då var totala minus cm 23. 45,5-23 är alltså 22,5 cm på 3 veckor. Snajsigt!!!!! Hard work works!!!

Än är det dock en bit kvar tills jag är nöjd och kan titulera mig i mål! Jag har ju några veckor kvar på ”Best shape of my life” och det går onekligen åt rätt håll. Stay tuned!

Kommentera

