Söndagsflanerat

Så där, nu har jag provat att söndagsflanera – ingenting för mig, gå utan o bli svettig och få puls? Nej inte min grej, men Lowa var glad o somnade så mamman fick lyssna på lite sommarprat o fåglar. Dock blev vi snuvade på hästarna, d märks att jag inte varit i stallet på länge, hästar går på sommarbete på sommaren, smarto!!!. Jag svor lite lätt men som tur va blev inte Lowa så sur 🙂 Det blev allt som allt 6,5 km på 1h och 30 min med lekparksstopp och jordgubbsköpsstopp.

Jag har sett att ni vill se mer om maten..Det är på G!

Nu är det dags för styrkhögen!! Det var den lotten man fick om man inte skulle träna…Jaha….Kul!!

Kommentera

