Jäkligt träningssugen!

Vad händer efter en vilodag? Jo, totalt träningssug. Jag har en kul WOD att se fram mot nu på förmiddagen och när Micke kommer hem så får han hänka på till Lidingövallen. Sjukt sugen på löpning! Ska finurla på det upplägget under dagen..

Nu gick vi!!

_________________________________________________________

Ops, nu kom vi hem…o inlägget hade visst aldrig postats så då kan jag infoa om att passet blev grymt:

3 varv:

12 OH Squat 20 kg

12 Burpees

12 push up

Min tid: 12:55

Avslutade sedan med Tabata Rodd. Bevismaterial togs som vanligt!! Jag brukar ju ligga runt 770m, men då är det inte efter en sån här wod. Snart dags att lägga sig över 800 m tycker jag…Det måste jag fixa, återkommer!!

Min bästaste unge, numera är det endast fullt sittläge som gäller…Det är kuligt värre, då kan man ju liksom se ut och se på motorcyklar och så!!

Kommentera

