En sorglig helg

Denna helg har varit annorlunda. Vi har varit inne hela tiden förutom när vi tränat och handlat, tv:n har varit på hela tiden från morron till kväll (o vi ser typ aldrig på tv) och igår visste tröttheten inga gränser. Det var skönt att bara slappa en dag, och förfasas över vad som händer med den här världen. Har läst många bloggar som kommenterat men jag väljer att lämna det därhän, men det har verkligen inte passerat mig förbi.

Efter en dag i köket, med familjen och med lite inredningsfunderingar till nya lyan så fick jag nåt ryck att jag skulle ut o löpa ett maxlopp 2 km. Fint, på med brallorna och iväg. Riktigt bra tid, PB och jag är bara 1 minut från min stora måltid. Äntligen har det lossnat, idag kanske jag kan skylla lite på seg ben från imorse, men ändå var det PB så jag är nöjd 🙂

PostWorkoutMeal, Hallon med en ringlad tesked honung. (Tack Kerstin och Lennart för den underbara honungen – här snackar vi ekologiskt :))

Kommentera

