Varmaste Välkomna hit!

Ojsan, Välkomna alla nya, jag ser på statistiken!! Jag gör som sagt den här bloggen för Lowas skull. För att hon skall ha en egen sida att kunna gå in och läsa och kika på och se vad vi gjorde dag för dag. Jag skriver veckodagbok till henne redan men detta är ett litet annat sätt att skapa ett stort minne till henne, som hon förhoppningsvis kommer att uppskatta. Jag vet inte hur länge jag tänker fortsätta, men så länge hon är liten så kan jag tycka att det är OK, när hon är 14 vet jag inte hur kul det är längre men det återstår att se 🙂 Vårt liv är fyllt av skratt och glädje, och såklart massa träning och det tror jag avspeglas rätt bra i bloggen. Jag skriver som jag talar, jag tycker inte om stavfel men grammatiska grejor bryr jag mig inte så mycket om i den här bloggen. Det är streck och komman och konstiga ord, men det är liksom det som är jag, och det får så vara! Det ni får se och läsa om är långt ifrån allt, men det finns valda delar som jag gärna delar med mig av till er, kända och okända . Det har kommit att bli ett intresse men inte ett måste och den nivån passar mig väldigt bra. Ni nya är iallafall väldigt välkomna och det glädjer mig verkligen att ni vill följa vårt liv och resa.

Kommentera

