IKEA katalogen?

Men ååå, när kommer egentligen den däringa IKEA katalogen? Jag springer till dörren varje dag jag hör posten komma men får slokande går därifrån tomhänt varje dag….Har er kommit?? Jag tycker det är helt annat att se i tidning än på nätet, och få lite inspiration från miljöer och liknande. Får väl vänta ett par dagar till antar jag…

Det går en hel del inredningstankar just nu. Kök och vardagsrum har öppen planlösning men är relativt smalt så vi håller på och klurar över hur vi skall möblera. Jag gillar ju vitt, new england, fast modernt men ändå lite shabby chic, enkelt va?? Jag såg väldigt fina bilder från ett vardagsrum på LillaE på Hemnet idag, soffbordet tokgillas, samt tavelväggen mot snygga Ralph tapeten!

Jag gillar även den här bilden från SkönaHem. Nu har vi inga läslampor, äntligen skall jag hitta de optimala ur både läs och inredningssynpunkt. Kosta vad det kosta vill 🙂

2 thoughts on “IKEA katalogen?

  1. Hej! IKEA-katalogen 2012 släpps 18 augusti här i Sverige!
    Är du lika otålig som mig så kan du redan nu bläddra i den amerikanska IKEA katalogen 2012 via min blogg http://var-dags-rum.blogspot.com/2011/07/ikea-katalogen-2012-har-ar-den.html

    Vill du se inspirationsbilder ur den så hittar 26 st här:
    http://var-dags-rum.blogspot.com/2011/07/del-2-en-liten-forhandstitt-i-ikea.html

    Vill du se lite om färg-trender i årets IKEA-katalog så hittar du dem här:
    http://var-dags-rum.blogspot.com/2011/07/en-liten-forhandstitt-i-ikea-katalogen.html

    Välkommen att ”gilla” min blogg på facebook!
    http://www.facebook.com/vardagsrum

    /Erik

Kommentera

