Min kärlek

Micke,

Min finaste, min starkaste, min stjärna, min trygghet, mitt allt. Du har gett mig det finaste i livet, kärlek och vår Lowa.

..För allt du gör..

…För allt du är…

Älskar dig!

Den här mannen är helt otrolig. Han är allt och har allt. Kan ni bara som exempel förstå att jag är föräldraledig och mamma till en 6 månaders ungjärp och kan räkna på mina fingrars ena hand hur många gånger jag gått upp innan klockan 08, det är helt ovärderligt, helt ovärderligt! Det jag inte förstår, det förklarar han, det jag inte orkar, orkar han, det jag inte vill, det får han mig att vilja. I will never let U go!

Kommentera

