Sista passet före semestern

Haha, eller nja, det var ju ungefär ingen sanning i den rubriken! Jag har ju ”semester” hela sommaren och sista passet är det ju inte heller, möjligtvis sista passet innan vi börjar fara omkring nu när Micke är ledig…Nåväl :), eftersom det vankas vilodag imorron så tänkte jag att jag får ta ut det sista som finns i kroppen efter 3 hårda träningsdagar. Oväntat fräsch körde jag igenom detta passet och blev förundrad själv över resultatet!

Rörlighetsuppvärmning

3×5 Press 20kg

3×5 Clean and Jerk (frivändningar) 30kg

Sen denna wod: (ej plankan då jag inte orkade hålla koll på 20 sek mitt i en wod!)

med modifikationen:

Frivändning – 25kg

Burpees med armhävning

Boxjump istället för sidohopp, 40 cm box

Min tid: 09.53 🙂

Nöjd och glad! Behöver verkligen träna boxjump så jag prioriterade den istället för att hoppa åt sidan. 40 cm utan problem idag. Igår hoppade jag ju en gång på 50cm, det tar sig!! 🙂

Idag är vi så här glada 🙂

Kommentera

