Längtan

Å,vad mycket roligt vi har att se fram mot denna sommaren/hösten o vintern. Om 2 veckor är det dags för det här nedan!sol,bad,familjetid o träning!!Lite extra speciellt känns det eftersom jag jobbat på Sunwing också! En gång sunwingare alltid sunwingare!! Jag jobbade som health club instruktör o hade alla pass du kan tänka dig,inklusive vattengympa i ett turkosblått hav 150m ut i det långgrunda vattnet! Ska bli kul att prova SWR Arguineguins vattengympa, annars kommer jag nog mest hålla mig i gymmet o köra min wod:s…ojjj va jag längtar!!

20110804-182752.jpg

4 thoughts on “Längtan

  1. Underbart! Vi åker ofta till Sunwing hotell så jag kan nog oxå kalla mig sunwingare 🙂 Jag måste bara få säga att din dotter är nog en av det sötaste jag sätt på länge. Vilket charmtroll! Ha nu en trevlig och skön semester.

Kommentera

