Fina Norrtälje

20110805-153952.jpg

20110805-154403.jpg

20110805-153756.jpgVarje gång jag kommer till Norrtälje så blir jag glad!det är slående likt Visby med kullersten o små mysiga hus! Lowa fick massa fint shoppat till utlandssemestern o ett par små tåffelskor oxå!hon står ju så mkt nu så lite halkskyddsskor va på sin plats tyckte jag!

Imorse blev d katastrofträning, 50 burpees på sanslöst dålig tid o sen 2 st 1 mins intervaller löpning som kändes
om möjligt ännu sämre. Tänkte fortsätta med fler intervaller men nej,jag blev
bara förbannad o som ni vet så gillar jag kvalitet mer än kvantitet så jag kastade in handduken där o tog ungjärpen o gick en km till en badstrand istället!Mycket trevligare att doppa tårna med sin unge än att träna denna morgonen!!

20110805-153812.jpg

4 thoughts on “Fina Norrtälje

Kommentera

