Härliga dagar på landet

Tänk va lyckligt lottade vi är som har 2 landställen, ett på var sida släkten, dit vi får åka och våldgästa. Vi är så otroligt tacksamma för det och njuter till fullo. Denna veckan har bjudit på sanslöst fint väder så vi har varit ute dygnet runt känns det som, det är något jag längtar till nu när vi skall flytta till ”hus”. Att ha egen altan och bara gå ut, det blir aldrig samma känsla med balkong. Nästa sommar hittar ni mig på altanen 🙂 Ring om ni vill ha fika. Jo, appropå fika – va tror ni om detta? Glutendöden!! 🙂 Jämn fördelning tycker jag!

Igår grillades det (för 4:e kvällen i rad!!)

Som vanligt kan min kära sambo inte sköta sig på kort

Nåväl, jag är inte den bästa heller att posera när kameran åker fram, let´s pussas!

Lowa på bästa humör

Hon har nu lärt sig…

O sitta på pappas axlar är en favorit..

ops, igen..

Mamman blev så om sig o kring sig så hon glömde fota den goda maten, grillat, god sallad och farmor Eve:s hembakade glutendöden bröd 🙂 Vikken brakmiddag!!! Tack!!

Sen kommer ett härligt bildregn från veckan som får tala för sig själv:

Efter några dagar på landet saknar vi alla 3 vårat fina hem så imorse åkte vid hemåt, jag hann till sopstationen med e proppfull bil o även en storhandling o lite matlagning. Nu är det familjehäng o semestermys på hög nivå som gäller. Imorrn bitti laddar vi för ett kul pass inne på klubben!!!

Dagens mamma, äntligen lite brunbränd

2 thoughts on “Härliga dagar på landet

Kommentera

