07.15 på en söndag?

Jaha, nu har man blivit lurad av älsklingen igen. Jag satte  självmant klockan för att kliva upp 07.15 för att umgås med familjen som vaknar tidigare (nej det är inte Lowa som väcker pappan utan pappan som väcker Lowa). Jag tänkte att jag skulle försöka komma in i nåt bättre stim o kliva upp runt 07, varje morgon – dagen blir mycket längre, jag hinner smälta maten innan morronträningen och får dessutom 2 h extra timmar med familjen varje dag. Win, win, win situation, o dels också för att älsklingen alltid propsar på alla fördelar med att kliva upp tidigt. Men alltså, jaha, va gör man då liksom? Pannkakssmeten gjord, pannkakorna stekta, uppätna och Lowas kesella med blåbär är också slut…Vad nu göra??? Som tur är e d bara lite mer än en timma innan vi skall träna..Jag har ju en MAMA tidning som jag kanske kan ägna lite tid åt…Kanske blir en riktigt bra söndagsmorron detta här??:)

Igår fick Lowa paket av faster Betina o fabror Joakim, så här glad blev man då 🙂

One thought on “07.15 på en söndag?

  1. Men gud va hon är söt !!
    Du verkar riktigt inne i det där med träning och kost – har du några tips till en ”gröngöling” som inte vill äta kolhydrater men som har ont om fantasi ? 😉

Kommentera

