Seven utan seven?

Det fortsätter gå trögarns trögt på wod:sen, kroppen känns stark men när jag tar i blir det som gele. Får vänta ut formen helt enkelt! Det vankades seven idag. Jag gick in med filosofin att jag kör så länge jag orkar, det är en obra filosofi när det kommer till crossfit.

Först styrkan då:

3×5 Deadlift 50kg

Kändes lätt! Skönt det iallafall!

Seven:

Det blev 3 varv för mig (vanliga pushups istället för hspu, 20kg Thruster, 40kg deadlift, 16kg KB)

Min tid: 14:55

Lowa röjde järnet på sidan:

Först studera pappa

Sen välta boxsäck

Sen köra polisbil, precis som mormor, J-E o morfar!!

Sen somnade hon nästan ovaggad till full fräs volym på Rammstein. Fina unge!

One thought on “Seven utan seven?

Kommentera

