Sundbybergs Simhall

Vi har bestämt att ta denna vecka som den kommer, inget direkt planerat förutom träning – jätte skönt. Imorse tog vi ett snabbt beslut att åka och bada både eftersom Lowa tycker det är så roligt, och med åtanke att det kan ju ha varit bra att bada någon gång innan semestern nu när hon inte badat på 3 månader. Jag har ju bacillskräck grande så varje gång på ett badhus är ett inre krig för mig. Detta badhuset funkade bra för mig, det var relativt folktomt en dag som denna och helt okej fräscht både i duschar och kring poolerna 🙂 Det fanns 3 poolområden, en plaskpool (relativt kall), en del med motions/snabb sim och en barnpool med 28 grader varmt vatten (det kändes också rätt kallt). Micke pratade med badvakten som sa att de brukar höja gradantalet till på fredagarna när det är babysim så nu när vi flyttar till Sundbyberg om några veckor så kommer det bli ett frekvent fredagsbesök timmen innan babysimmet börjar. Kul, Lowa skall inte bli vattenhare som sin mor.

One thought on “Sundbybergs Simhall

  1. Badhuset är en helt fantastisk plats för både föräldrar och barn !!
    Tack för dina ord. Jag äter faktiskt både feta mjölkprodukter, grönsaker och frukt, men det sista med måtta. Anledningen till dieten är inte att gå ner i vikt – jag är redan smal ( 56,5 kg till mina 172 cm ) utan att bli av med det där jäkla socker beroendet. Det är inte OK äta ett halvkilo godis om dagen bara för att vara pigg och glad 😉
    Därför försöker jag undvika allt som triggar sötsuget just nu, men förhoppningen är att jag så småningom ska kunna dricka både cola zero och äta lite godis då och då UTAN att trilla tillbaka i ett mindre roligt mönster 🙂
    Ha en härlig dag !!

Kommentera

