Best shape of My life,på vägen

3 weeks out så ligger jag ganska mycket enligt plan. Det är 1-2kg till delmålet till semestern. Ytterligare 5 som skall tas de 2 veckorna efter
semestern. Som jag skrev tidigare så skall inte semestern bjuda på mängder av utsvävningar men jag kommer inte
vara lika hård med zonefördelningen under de dagarna,ni vet ju mitt resonemang med 95% bra livsstil o resten att göra fritt val med?!! Måtten har minskat otroligt men det bästa av
allt är träningsresultaten och den nu enbart paleo/zone kost som både jag och Micke kör. Det passar oss perfekt och som sagt, träningsresultaten skjuter snabbt i höjden,Micke kommer bli farlig på SM!!Jag har inte
förbjudit någonting,jag har ätit några ”sommarkanelbullar” och godis,men i det stora har det nog inte inverkat märkbart!

Nu är det fullt ös ända in i mål..



2 thoughts on “Best shape of My life,på vägen

Kommentera

