Fynd!

Jag har fyndat – hemma i garderoben 🙂 Det rensas ju hejvilt här hemma och nu är i princip alla kläder fixade, till på köpet har jag fyndat 5 par träningstights, varav 2 med prislapp, i min egen garderob! Vardagslyx! Nu känns det ännu tristare att det är vilodag idag, vill ju inviga nya tightsen. Jag känner dessvärre inte så mycket från de 400m utfallsgången igår, trodde det skulle kännas mycket mycket mycket, men ikke! Bra betyg to self iaf!! Appropå klädrensningen. Har ni något tips förutom Myrorna/Stadmissionen där man kan lämna kläder i Stockholmsområdet?Det är ju massa fint och vissa med prislapp kvar. Jag är för lat för att orka lägga ut såna saker till försäljning. Kom gärna med tips!!

Lowa sov först 1h och sen 2h till efter att ha vaknat kl 07, så mamman och pappan fick massa fixa hemma tid. Dessutom en lunch på tumanhand! Vardagslyx igen! Mamman fick för en gångs skull stoppa håret i plattången och sätta på sig lite smink (det var år och dar sen, har nästan aldrig smink på sommaren) utan att behöva dela med sig av halva sminklådan till Lowa. Nu skall vi iväg på lite shopping och sen hem till gammelfarmor Stina.

Ikväll tänkte jag skriva en uppdatering lite mer än halvvägs på ”Best shape of my life”, det är spännande läsning!! Kika in då!

Kommentera

