Förmiddagspass

Dagens första pass blev en chipper som Micke och Pär körde för några dagar sedan, den såg överjäkligt jobbig ut så jag var tvungen att prova. Eftersom jag fortfarande inte kan göra de där jäkla handstående utan att få skrattanfall så blev det vanliga push ups istället. Dessutom körde vi uppe i gymmet så wallball blev Thrusters med 15kg stång istället, Powerclean 30kg stång, SDHP 16 kg KB

Min tid 27:19

Jäkligt nöjd att jag kom i mål, Burpeesarna var allra jobbigast, körde 3:or och 2:or, fint!!! För att jämföras så gjorde games masters som ni ser ovan på 12:13 (!) och min Micke på 14 nånting.

Såklart gjorde jag styrka innan också:

Squat 5x35kg

Nu blir det högläge med 400m utfallsgångs träningsvärken och sedan på d igen kl 17. CeVeBe du kommer väl?

 

One thought on “Förmiddagspass

Kommentera

