Dubbelwods

Ja,vad som var felet med förra inlägget var tidpunkten,10 över 5 va jag ute o gick imorse,familjen sov o ingen ville leka me mig så jag tog en grym soluppgångsrunda!!

Nu kommer vi precis från klubben o har kört pass med ligan,Jenny o terrorist Theo va me också! O när Jenny e med
vet man att det blir roliga wod:s. Idag först den första amrapen,sen vila medan killarna körde nåt brutalt i 20 min o sen kunde vi köra den andra amrapen! Jag hoppar utan problem på den höga boxen nu,i nästan samma tempo som Jenny,hej explosivitet, du har varit saknad 🙂

20110812-123605.jpg

Den första som ni ser, 8 varv o sen 6 squats o på den andra 4 varv o 4 boxjumps! Mkt nöjd!!!

2 thoughts on “Dubbelwods

  1. Verkligen nemas problemas m boxjumpsen för dig idag görl! Grymt. Det satt bara i huvet, visst? 🙂 Så oxå med hspu´erna ska du se…/Jempa

Kommentera

