Hellasgården

Vi har spenderat lördagsförmiddagen ute vid Hellasgården. Picknicken var packad och filten i väskan, jag och Lowa satt på bryggan och solade, vad Micke gjorde? ÖÖÖÖ, simwodade!! Galning!!

Vi hämtade upp farbror Pär i HammarbySjöstad och åkte sedan till Hellas för att göra någon slags sim wod, eller dem alltså, inte jag :), jag har vilodag. Punkt.

Efter lite dödsångest och allt va d höll på med så kom de iväg. Det såg kul ut men ack så jobbigt ut.

3 varv:

2×80 m sjösim (dvs till närmsta ö och tillbaka)

20 pushups

ca 250m löpning

20 pullups

ca 250 m löpning

Hua, men jag blev ändå lite sugen, skulle kunna göra något liknande men då jäklarns skall det vara varmt i vattnet – exempelvis på Kanarieholmarna nästa vecka kanske??Appropå det så kläckte älsklingen igår att vi skall simma varje morgon vid 06 innan det blir invasion, hoppas (!) poolen har öppnat då bara!! Tillbax till Hellas,

Det var massor med Triathlet folk, antar att många tränar inför nästa veckas Triahtlon vid Djurgården som farbror Pär skall vara med i. Lite synd att vi är borta för det hade varit kul att hejja på, men det får bli nästa gång! Hejja Pär!! Det var några triathleter som kom upp medans killarna var ute och simmade, de frågade mig va de höll på med, jag svarade crossfit och deras reaktion var kul:

– o fi fan, det där skulle jag aaaaldrig göra

Godaste picknik maten, en äggwrap med bacon och tomat!

Kommentera

