Grace

Idag vankades det dubbelwod igen – alltid dubbelt när man kör med Jenny the maniac!!

 Grace:

30 clean and jerk 30kg

Min tid: 5:10 (då kan ni samtidigt läsa att förra veckan gjorde jag den på 6.38)

Såååå jäkla najs, riktigt nöjd med mig själv.  Nytt PB med andra ord. För att jämföras med så gjorde Micke den på 2.24 med 60kgs stång.

För er som vill finns här en film, dock så är den halv/dvs, det syns bara halva jag – har aldrig sagt att jag är bra på att filma 🙂 Här får ni också höra hur det brukar låta under passen – det skriks, hejjas och coachas – det är så man klarar att förbättra sig såpass mycket som man gör hela tiden. Love it!!

Sen blev det en on the minute:

Minut 1: 1 push up 1 pullup

Minut 2: 2 push up 2 pullup

osv osv.

Kom ända till minut 8 🙂

Kommentera

