Packat och Klart

Då återstår bara lite mammafix såsom att fixa naglarna och lägga en ansiktsmask – allt för att få plats med så mycket bränna som möjligt 🙂 Som ni såg tidigare så va vi iväg till Sumpan för att träna, jag stod över och njöt av morronensträning istället medans Micke och hans lag fick njuta av:

400m löpning

400 m utfallsgång

400m bearcrawl

400 m löpning

Micke gjorde på 22 minuter. Unbelieveble. Jag antar att jag måste prova denna – men jag ser inte jätte mycket fram mot det. Punkt.

Nu gäller det att komma in i semester ”mode”. Jag har aldrig sett fram mot en resa så mycket som den här. Sunwing i mitt hjärta för alltid, det ska bli så kul att bo och leva Sunwing liv igen, även om det bara är för en vecka. Jag skall sitta som spikad framför varenda show, varenda kväll,  med en unge i knät, min stora kärlek brevid mig och en iskall colazero i handen. ÅÅ va livet är fantastiskt! Vi hörs från sydligare breddgrader helt enkelt!!!

Kram

Lowa är redo

Allt man behöver för en vecka, hopprep, blöjor, majskrokar och matchande outfits 🙂 

2 thoughts on “Packat och Klart

Kommentera

