Sunwing Resort Arguineguin Gymmet

Har man SATS kort tränar man gratis på gymmet. Det är skönt, annars är det nog inget jag betalat för då jag är mer än van, som ni vet, att träna utomhus och uppfinna hinder och vikter. Idag kändes det dock som ett bra alternativ att utnyttja gymmet. Det är som ett hotellgym på vilket hotell som helst, det finns en konditionsmaskin av varje, 5-6 maskiner och ett set hantlar och två 5kg skivstänger med lösa vikter som man kan få som max till 15kg. Det duger! Det är fräscht och AC:n var skön! Idag blev det ett snabbt och intensivt pass.

 Uppvärmning: 5 min löpning samt stege var 30:e sekund öka 0,5km. Från 8 till 11 körde jag, bara för att springa igång benen lite.

 Sen styrkan, precis som vanligt. Det finns en dragmaskin så jag gjorde

3×10 Hög respektive låg enarmsrodd med rotation.

Sen dagens WOD:

21-15-9

Thrusters med 15kg stång (hihihhi)

Press med hantlar

8:30 sek

www.sunwing.se

 

One thought on “Sunwing Resort Arguineguin Gymmet

Kommentera

