Lowa på Sunwing ”4e dagen”

 Idag började vi dagen hela familjen med en powerwalk mot Puerto Rico, jag och pappa gick ju här igår men vi var ju tvungna att visa mamma. Vi gick upp längs vägen på en promenadväg och hade det inte varit för att det inte gick att gå längre för vägen tog slut så hade vi gått hela vägen, nu fick vi vända – jag somnade dock ganska snabbt och när jag vaknade så var vi vips vid poolen. Bad bad bad..Alltså om jag vore spanior skulle jag garanterat vara hemmafru och ligga och poola mig hela dagarna!! Mamma säger att det är grymt att få disken diskad varje dag också så det skulle jag också ha!

Igår började jag dyka på riktigt, och börja gå längs poolkanten alldeles själv. Jag badar ungefär 1,5-2h i sträck från 10 till 17.. Jag kan jag möjligtvis snabbäta lite men jag vill inte gärna vara vid solstolarna, det är alldeles för varmt!

 På kvällen ville mamma att jag skulle få se de där djuren som vi missat varje dag. Jag tror de hette Lollo och Bernie. Mamma har berättat för mig flera gånger hur det fungerar med de där djuren egentligen, vilket lurendrejeri alltså!!!! Men iallafall så ställde vi oss i kön för att få kramas med dem, (shit va stora de va), och jag sträckte fram handen till björnen men den där långskånken till giraff var lite läskig så han gick vi bara förbi. Sen var det show och dans för hela slanten hela kvällen. Jag höll mig vaken till sent, ungefär 22.30 – jippi!!!! Lowa loves Kanarieholmarna!

Kommentera

