Lowa på Sunwing ”Dag 5”

 Alltså min mamma och pappa är galna, de gick den där turen igen, uppför backen och ner igen. Jag tycker det verkar varmt, så jag sover bort tiden i vagnen istället. Sedan gör man egentligen inte så mycket här på Kanarieholmen. Man sover, badar, äter och sen så börjar det om igen. Vikket liv!! Jag klagar inte. Jag har blivit en riktig baddare på det här med att bada alltså. Jag måste nog snart fixa in mig på simskola, påminn mig om det när jag kommer hem.

 På kvällen gick vi ner i den lite finare restaurangen Fino och åt. Jag satt brevid mamma i min vagn och kollade på barnshowen med de där håriga djuren och mamma beställde sin favoritmat, håll i er nu, grillad laxfile med såna där friterade potatisstavar och bea.sås. Min mamma har ingen bra smak – tur jag brås lite mer på pappa vad gäller mat smak, han åt kött, kokt potatis och någon typ av äppelpaj till efterrätt, det passar ju iallafall ihop!

 Nåväl, sen så la jag till med en brutalba*s så pappa fick gå upp på rummet. Sen somnade jag. Perfekt avslutning på en fin dag. Min mormor säger att det är dålig väder hemma, har inte ni lärt er att man skall åka utomlands i Augusti? Jag är liksom bara 7,5 månad men redan förstått det!! Ja, men då vet ni det till nästa år iallafall, här är det liksom 35 grader, det är opti!

Kram Lowa

One thought on “Lowa på Sunwing ”Dag 5”

Kommentera

