Destination Lidingö!

Hemma!!!!! 🙂

Alltså semestern var grym, men oj så skönt att komma hem. Kanske extra mycket för att det är så mycket kul som väntar!! Jag inleder med någonslags huvudvärk/förkylning variant. Jag har inte varit sjuk sen innan Lowa föddes så kanske är det dags nu. Oavsett vilket så är detta vad glutendöden gör med min kropp. Som jag skrivit innan så var denna veckan semester från allt. Dessvärre inkluderade jag även smartheten i semestern, den tog semester den också alltså. Jag har ätit alldeles för lite, och alldeles för fel. Kanske inte fel för en vanlig människa – men jag är heller ingen vanlig människa :). Jag tänkte utröna en gång för alla om jag är glutenallergisk eller inte. Nu vet jag. Jag är inte allergisk – men oerhört överkänslig, min lillebror är allergisk så jag vet skillnaden, kanske därför också jag har sån känslighet. Tack zone och paleo kost för att jag inte behöver ha gluten i min kost!! Jag har provat bröd, kakor och en pizza och nej, det fungerar ikke. Nu har det gått en halvdag med vår vanliga livsstil, och jäklarns va bra jag mår – stark som en gud 🙂

Vi har precis varit nere på vårt nya Kvantum som öppnat 100m från oss. De hade fina ekologiska varor och mycket bra erbjudanden på frukt och grönt. Gillas av oss då det är ungefär det som vi handlar, ja och kött n´ stuff såklart!! Jag avvaktar beslutet om eftermiddagsträning till kl 15, får se om jag kanske hunnit bli frisk :), Micke skall köra vid 16 nämligen och Lowa är bortlovad på dejt så man vill ju passa på!! Kanske lite rörlighetsträning ändå????

Mer om Sunwing och semestern kommer!!

Kram

Hur najs med bruna ben? Kan ju vara den skönaste känslan som finns 🙂 Mitt bästa skönhetstips!!

Om det var mitt bästa skönhetstips så är mitt godaste frukosttips blåbärspannkaka, ägg, grädde, fiberhusk, blåbär

Kommentera

