Airshells

Här kommer ett av mina bästa restips för er med barn. 

Vi ville ju ha med vår barnvagn och jag som är ganska rädd om mina saker har kollat runt en massa på resväska till vagnen. Det visade sig bli en relativt dyr investering tillslut så jag hörde mig för bland mina gamla kollegor vilka alternativ som fanns, de nämnde alla Airshells, som även rekomenderas på de stora flygbolagens hemsidor.

Jag måste ge mitt största beröm til detta företaget. Först mejlade jag några frågor, fick svar inom en timma båda gångerna = bra service. Sedan bokade jag och fick då både en bekräftelse och information via mejl hur jag skulle gå tillväga. Samma information finns även på hemsidan så det var väldigt enkelt att förstå. Det finns väskor både för sittvagn enkel samt tvillingvagn. Den var betydligt mycket större än vad jag föreställde mig, så vår sittvagn fick plats utan problem, att ha med sig en löpvagn hade inte heller varit några som helst svårigheter!

Enkelheten fortsatte; Vid departure lyfte man en telefonlur och fick väskan utlevererad av SGS personal.

Vid arrival så lämnade man tillbaka väskan på hittegodsavdelningen under ankomsthallen.

Ur enkelt, ur smidigt och ingenting på vår vagn gick sönder (till skillnad mot 2 vagnar jag såg som hade åkt plastpåse!)

Priset för kalaset? 149 SEK / vecka 🙂

Vi kommer inte att köpa en vagnväska utan hyra denna varje resa i framtiden.

One thought on “Airshells

  1. Pingback: Barnvagn i Bangkok « lowaojag

Kommentera

