Min underbara sambo

Ibland är han bara för underbar…avbröt missionen inne i stan och åkte hem för att rädda en familj i nöd 🙂 Pillade lite i låset, fick ut den andra delen av nyckeln, och sprutade lite med en spray och tadaaaa, öppet!!! Vad skulle man göra utan sin man?

Innan missödet med nyckeln så blev det iallafall milen i solen runt halva ön längs vattnet. Jag har haft lite känningar i ryggen av gud vet vad så jag har inte kört något ordentligt pass på några dagar. Igår kunde jag knappt gå men idag var det betydligt mycket bättre så vi gick på hela milen runt. Skönt och svettigt och perfekt för att justera det sista på brännan 🙂

Nu väntar lite kartongpackning samt friidrott på tv:n. Lowa är i sitt esse och kryper runt och sjunger och viftar med grejor samtidigt så vi har båda flyttat ner på golvet och agerar hinderbana för vår dotter – trevligt lördagsnöje!

2 thoughts on “Min underbara sambo

Kommentera

