Söndagsmys

Söndag means som alltid träning på klubben. 10.00 sharp.

Först: 

3×5 Squat 35kg

3×5 Pullups

Dagens wod;

Every 90 sec, 10 varv

3 power clean 30kg

3 boxjump

Puh, det var dö jobbigt. Lyftet var lätt, men yrseln var jobbig och hjärtat höll på o hoppa ur kroppen. Nåväl – jag gjorde det och gjorde även 6 lyft på 35kg, 2 första försöken som ni ser, fail fail, kunde inte spänna till kroppen liksom, sen så kunde jag plötsligt det och gjorde iaf 3 lyft till. Känns att jag vilat några dagar för mycket. Snart tillbaka. 🙂 Jenny den galningen körde dubbelt upp, dvs 3,3,3,3 per 90 sec, den får jag köra nästa gång!!

One thought on “Söndagsmys

  1. En fråga angående den här WOD:en, kör man övningarna (3 frivändning och 3 boxhopp) så många man hinner på 90 sekunder i tio varv eller hur gör man? Hur lång vila är det isåfall mellan varje 90-sekunders intervall?

    Eller kör man 3 frivändning och 3 boxhopp i tio varv?

    Du ger mig grym träningsinspiration så jag brukar (försöka få tummen ur..) kopiera din pass ibland! Synd att man inte bor i Stockholm och kunde anlitat dig som PT! Tycker by the way att du gjort otroliga framsteg 🙂 Lycka till i fortsättningen!

    Martina

Kommentera

