Gomorron Fredag!

För att kunna träna hela helgen så tog jag en vilodag igår. Hade massa på listan som behövde prickas av så en dag hemma var skönt. Bland annat så provade jag att baka glutenfritt bröd. Bröd är ju egentligen ingenting som vi äter förutom vid festligare tillfällen men jag är en sån som gillar att ha en full frys så jag gjorde en variant av formbröd som faktiskt blev riktigt gott. Jag vet att jag har smakat min lillebrors bröd några gånger och inte alls tyckt det varit gott eller smakat någonting, detta smakade lite mer – men det känns fortfarande som att någonting fattas, ja mjölet då antagligen 🙂 Men skönt att ha ett nöd alternativ i frysen iallafall som man kan rosta och äta med bregott och avocado till frukost. Lillebror, du är välkommen!!

Fredagen bjuder på förmiddagspromenad alldeles strax, hemmafix (jag älskar att hemmafixa – det får mig lugn i själen:), och träning senare ikväll med hela familjen inne i stan. En alldeles perfekt dag med andra ord. Va gör ni för att fira in helgen?

Men först…en powernap..

Kommentera

