Carlo Åkpåse

Nu slipper Lowa frysa i vinter 🙂

När jag sålde vår älskade Emmaljunga i våras så fick även den underbara åkpåsen åka med så nu var jag tvungen att shoppa en ny till vintern. Nu vet jag dock att Lowa är en riktig svettlök så allt för tjockt/tätt går ikke att ha utan att hon blir gnällig. Därför valde vi denna, lite tunnare variant som passar perfekt till att ha över vinteroverallen.Den passar även till båda våra vagnar, Teutonia Spirit och CandyIII.  Både Micke och jag, men speciellt Micke är väldigt mycket för kvalitet. Hellre dyrt och hållbart än tvärtom. I detta fallet gick vi lite mot strömmen tror jag, men min intuition säger mig att denna kommer att räcka till alldeles utmärkt, vi kommer att köpa en Didriksson eller en fjällräven liknande overall som kommer hålla både kyla och fukt borta, både med tanke på vagnåkande och utelekande. Perfekt kombo!

Carlo Åkpåse från www.jollyroom.se

Såhär glad blir Lowa när det kommer paket, speciellt en dag efter man beställt 🙂

Kommentera

