Måndagsenergi

Jag älskar rutiner. Att somna och se fram mot morgonpromenaden är grymt. Imorse sov vi lite längre, till närmare 8 och eftersom jag tänkte köra träning på SATS lite senare idag så var det ingen stress att komma ut. Vi åt frukost i godan ro, jag hann göra upptäckten att vi måste gå på shopping i Lidingö C idag (!) och sedan gick vi iväg. Vi invigde åkpåsen också eftersom min lilla dam här hemma totalvägrar o ha strumpor på sig, iallafall i vagnen och filten bara åker av så jag stoppade jag ner den och stängde bara till vid fötterna, perfekt!!! Promenaden blev till ett lättare intervallpass med några löpintervaller i backarna vi passerar på vår vanliga runda då benen kändes pigga. 1h totalt och Runkeeper levde ett eget liv och rapporterade att jag endast gått 2km, tack för den liksom!!!

One thought on “Måndagsenergi

Kommentera

