We R Family

Jag har ofta en väldigt snäll och behaglig unge 🙂 Jag kan nästan alltid göra det jag planerat vilket jag är jätte glad för. Jag får en del inbjudningar till olika grejor och event, men det är inte ofta jag går, det är inte prio för mig just nu utan Lowa får i princip 23h av mitt dygn (1h till träning och dusch). Jag har inte så lång tid kvar av ledighet tillsammans med Lowa så jag vill njuta av tiden maximalt, det innebär inte att springa runt på massa event även om jag tycker att det är ganska kul. Dock så har jag nu inför flytten en hel del grejor som skall säljas och ges bort så loppi och We R Familys event ville jag inte missa. Dessutom fick jag gratis annonsering för mina grejor – tack och bock loppi för det!

Jag mötte upp Jessica och Lowas lookalike twin Novalie som skulle hänga på. Vi umgås ju aldrig utanför träningsarenan så det var speciellt trevligt att ses utan träningsdräkter och svett i pannan 🙂 Som några påpekat, Novalie och Lowa är sanslöst lika. Samma blå ögon, kroppsform, ansiktsform och samma färg på håret – låssas twins, det skiljer bara ett halvår. Ser fram mot att se Lowa fara runt i samma tempo!

Det bjöds på massa goodiebags, gott ätbart (lite för mycket gluten för både min o Jessicas del men vi smakade lite av tunnbrödsrullen ändå) och en kortare föreläsning av Leila som har eget PT företag och även varit med i TV4as förkväll. Alltid kul att höra andras syn på träning och kost, även om jag inte håller med på alla punkter alltid!

Det blev dessutom en god lunch i gallerian med kräftrumpssallad och ägg och dessutom fick jag proffs hjälp att hitta ett par snajdiga jeans – äntligen!

Lowa invigde nya klänningen från igår :), mamman körde på randigt – precis som vanligt!

Cecilia Blankens var konf. och Leila Söderholm pratade träning och kost. Sen kan man undra om det är Jessica & Novalie eller Lowa och jag?! På vägen hem var vagnen överlastad BIG time!

Lowa tackar loppi och We R Family för alla fina saker 🙂 

4 thoughts on “We R Family

  1. Men si på fancken!!!
    Dig missade jag ju helt!!!

    Åh! Det var så VARMT och INTENSIVT haha får skylla på det!!! 😉

    Hihi det var jättemånga som man kände igen såhär i efterhand men då gick man mest o koncentrrade sig på att balansera ungen på höften.. 😉

    Kramar!!!

  2. Pingback: Mat från superkocken « lowaojag

  3. Pingback: Bambino « lowaojag

Kommentera

