Dagens Lowa och Stockholmsvandring

Dagens Lowa i HM all overI våras när jag var inne i nåt slags gånginferno så gick jag ungefär en gång i veckan Lidingö – Lilla Essingen, ca 1,5 mil den vägen jag går. Jag gillar det sättet att gå, från A till B istället för A till A, det blir liksom lite utmaning i det hela + att man då har ett mål, en god middag hos mormor t.ex är ju hur najs som helst, det skall vi göra idag :). Nu under Best shape of my life har ju all fokus legat på wod:s så jag har dragit ner drastiskt på promenerandet. Nu har jag dock 2 veckor kvar på uppdraget (jag har bestämt mig för att inte vara ”klar” förrän jag åtminstone klarat en pullup – så är det bara och jag tror att det är ca 2 veckor kvar!!) För att få lite extra energiförbrukning varje dag så kör jag därför en väldigt rask 1h:are några dagar i veckan, före eller efter frukost beror enbart på när vi vaknar, inget annat!

Idag gjorde jag en mätning som visade toppresultat – fint! Nu skall det bara kontrollcheckas och det gör jag alltid hemma hos mamma. Det blir en spännande kväll och det skall bli kul att redovisa hela Best Shape of My life resan för er, snart så!!

3 thoughts on “Dagens Lowa och Stockholmsvandring

  1. Bra fråga!! Jag undrar också vad man ger 8-månaders bebisar till frukost?! Nu så äter min Melker gröt varje morgon med lite riven frukt men det hade varit kul att variera lite samt få lite inspiration vad han kan äta till mellanmål.

    Ha en fin dag!

Kommentera

