Distansen och balansen

Idag blev det lite jobb med distansen. Det var varit lite för mycket balans på sista tiden. Efter BVC somnade både jag och Lowa i 2,5h!! Total väck! Så skönt, det planerade träningspasset fick ge vika för familjetid och massa god matlagning. Det är för mig att jobba på distansen – viktigare än balansen idag! Därför gillar jag detta sättet att leva och kan inte nog prata gott om crossfit och dess kosttänk med zone/paleo. Det ger så mycket utrymme till annat, det gillas av mig som är småbarnsmamma.

Hur gör ni när ni jobbar på distansen? Glöm inte att den är lika viktig som balansen!!! 🙂

Det här med distansen innebär idag även en påse godis och massa soffhäng med la familia. Till middag bjöds det denna goda fläskfile och kantarell gryta med hemmagjorda pommes och sallad.  Hojta om ni vill ha recept!

Idag har Lowa övat på sitt stående. Hon puttar ifrån golvet och står och viftar med armarna tills hon ramlar. 7 sek fristående är rekordet idag! Jag blir inte alls förvånad om hon brås på sin muskelpappa och börjar gå innan hon är 1 år. Det gör ju iof inget, ju snabbare hon går – desto snabbare får mamman shoppa Lowaskor! 🙂 Just det ja, det var det där med måttbandet oxå…Numera går jag inte en meter utanför dörren utan att ta med mig det jäklarns bandet!


2 thoughts on “Distansen och balansen

Kommentera

