Bästa sättet att bota en regntråkig höstmåndag?

TRÄNA!!! Off Course.

09.00, först på Minisats och Lowa röjde järnet direkt 🙂

Mamman fick träna:

Styrka: 

Hängande shrugs

Frontlyft hela och halva  i S.S på balansplatta

Axellyft med hantlar i S.S med Klättrande planka

Militärpress med hantlar

WOD:

1 mil cykling

Oookej, styrkan kändes bra – vad idén om att cykla en mil kom ifrån vet jag inte. Men jag hade iallafall 30 min på mig innan jag skulle hämta upp Lowa, ganska bra tajmat tycker jag om ni spanar in bilden. Målet var att komma under 30 minuter! Jag körde 1 min idiotspurt när varje ny km började och hann nästan 500m på varje sån spurt. Fint! Det var en brutal blöt mamma som sen sprang in till minisats 🙂

Kommentera

