Förmiddagens träningspass

3×5 Deadlift 60kg

WOD:

3 varv:

10 walking lunges 10kg viktplatta

3 Burpees

3 hang power clean 35kg

Min tid: 2.48

Starka jag har klivit upp på 35kg i frivändningar nu, det börjar bli tungt. Men det tar sig 🙂

Sen;

MAX antal obruta:

Burpees (20 st)

Situps (49 st)

Push Ups (15 st)

Situpsen hade jag väl kunnat hålla på längre med men jag satte för mig själv 2 minuter som maxgräns 🙂 Kan garanterat göra fler pushups men sist i detta passet får 15 ändå duga som godkänt!!

Ja, jag svarar JA på frågan om jag fortfarande lånat Lowas vattenflaska!!

One thought on “Förmiddagens träningspass

  1. Shit va skoj med pojkvän som tävlar SM, vad mer heter han förutom Micke? Lär säkert veta vem det är 🙂 haha! Om ni vill får ni gärna besök av den här bruden på ett av era pass någon gång. Har möjligheten att flexa på jobb så att komma ifrån dagtid är oftas inget problem 🙂

    Och utomhus wods – givet! Säg vart och när 🙂

Kommentera

